Misija (ne)įmanoma: „kaip įsitvirtinti prekės ženklams klaipėdos rinkoje?”
Nežiūrint į sunkumus, kuriuos patyrė kūrybiniai verslai šiais metais, turime vilties, šių metų baigiamasis kufa organizuojamas kūrybinių verslų susitikimas įkvėps jus neprarasti tikėjimo savo kūrybinėmis idėjomis, o susitikimo metu sutikti lektoriai motyvuos stengtis dėl savo verslo sėkmės.
2022 m. Gruodžio 14 d. Kviečiame jus į kūrybinių verslų susitikimą „ kaip naujiems verslams įsitvirtinti klaipėdoje?“, kuris įvyks „𝗞𝘂𝗹𝘁𝘂̄𝗿𝗼𝘀 𝗳𝗮𝗯𝗿𝗶𝗸𝗲“ 𝗴𝗿𝘂𝗼𝗱𝘇̌𝗶𝗼 𝟭𝟰 𝗱., 𝟭𝟲.𝟬𝟬 𝘃𝗮𝗹.
Renginio metu savo patirtimi dalinsis ir diskusijai kvies:
„𝗢𝗺𝗲𝗴𝗮𝗰𝗵𝗶𝗽𝘀“ vienas iš įmonės įkūrėjų 𝗦𝗲𝗿𝗴𝗶𝘆 𝗦𝗵𝗮𝗸𝗼𝗹𝗮
„omegachips“ – linų sėmenų traškučiai, tinkantys suaugusiems ir vaikams. Idėja sukurti sveikus linų sėmenų traškučius įmonės įkūrėjui pavelui sebastianovičiui gimė ukrainoje 2008 m. Pavelas pats propaguoja sveiką mitybą ir gyvenseną, todėl norėjo tai daryti paskatinti ir kitus . „ 2020 metais žengėme pirmąjį žingsnį į es rinką – sukūrėme bendrą ukrainos ir lietuvos įmonę ir įregistravome ją lietuvoje. Steigėjų komanda tapo tarptautine.“ įmonė tęsia veiklą iki šiol.
„𝗠𝗶𝗮𝗺 𝗠𝗶𝗮𝗺“ įkūrėjas ir savininkas 𝗢𝗹𝗶𝘃𝗶𝗲𝗿 𝗖𝗿𝗶𝗼𝘂
prancūzijos garbės konsulas, virtuvės šefas olivier criou lietuvoje gyvena jau daugiau kaip dešimtmetį. Iš bretanės regiono kilęs vyras čia sukūrė ne tik šeimą, bet ir verslą. Kartu su šeima atidarė jau penkerius metus veikiančią prancūziško maisto krautuvėlę „miam miam“ klaipėdoje, o vasarą pradėjo veikti bretoniškų blynelių vagonėlis darbėnuose.
„𝗔𝘁𝗲𝗶𝗸 𝗔𝘁𝗲𝗶𝗸“ bendraįkūrėjai ir savininkai 𝗚𝘂𝗼𝗱𝗮 𝗶𝗿 𝗥𝗶𝗺𝘃𝘆𝗱𝗮𝘀 𝗨𝘀𝗲𝗹𝗶𝗮𝗶
iš klaipėdos rajono kilę guoda ir rimvydas useliai pasakoja, atidarę kavinę-barą „ateik ateik“, kurį galima rasti netoli klaipėdos šiaurinio molo. Pora sako vis dar puikiai pamenanti, kad pačioje pradžioje patys daug ko neišmanė ir nemokėjo, tačiau pasiskirstė darbus ir pasitelkdami artimiausių draugų pagalbą, pradėjo statybas ir įkūrė tai, apie ką gana ilgai svajojo,– kavinę ant jūros kranto.
„𝗠𝗘𝗧𝗔“ bendraįkūrėja ir savininkė 𝗔𝘀𝘁𝗮 𝗕𝘂𝗿𝗻𝗲𝗰𝗸𝗶𝗲𝗻𝗲̇
viena iš komiso pagrindu veikiančios parduotuvės, tvarios mados namų „meta“ įkūrėjų asta burneckienė pasakoja, kad parduotuvę klaipėdoje įkūrė 2020 m. Pabaigoje, dabar ši parduotuvė užaugo ir atvėrė duris vilniuje. Pavadinimas sukurtas iš raktinių žodžių – mada, etiška, tvari, atsakinga. šie žodžiai yra pagrindinis šios idėjos ir merginų darbo bei skleidžiamos žinutės visuomenei akcentas.
𝗙𝗼𝘁𝗼𝗴𝗿𝗮𝗳𝗮𝘀 𝗠𝗼𝘁𝗶𝗲𝗷𝘂𝘀 𝗦̌𝗮𝗹𝗸𝗮𝘂𝘀𝗸𝗮𝘀
žurnalo „rangefinder“ išrinktas kaip vienas iš 30 greičiausiai kylančių fotografų pasaulyje ir vienas iš 10 geriausių vestuvių fotografų jungtinėje karalystėje, taip pat vienas iš 50 pasaulyje geriausių sužadėtuvių fotografų. Daugiau nei 10 metų motiejus įgyvendina savo svajones tyrinėti pasaulį ir fotografuoti poras, kurios dažnai tampa fotografo draugais. Prieš kelis metus motiejus iškeitė londono šurmulį į daug ramesnį gyvenimą pajūryje, kur semiasi idėjų naujiems savo kūrybiniams projektams.
Seminaro trukmė 2,5 val., iškart po seminaro numatyta konsultacijų sesija.
Renginį moderuos 𝗜𝗻𝗱𝗿𝗲̇ 𝗥𝗮𝘇𝗯𝗮𝗱𝗮𝘂𝘀𝗸𝗮𝗶𝘁𝗲̇ – Lcc dėstytoja, lektorė, „nepaleisk svajonės” verslo savininkė, marketingo konsultantė daugiausia dėmesio skirianti vartotojų elgesiui, prekės ženklo kūrimui ir neuromarketingui.
Renginio vieta: „Kultūros fabriko“ konferencijų salė A, registracija privaloma.
Seminaras nemokamas. Seminaras skirtas visiems besidomintiems kūrybiniu verslu ir nepraradusiems vilties veikti bei atlaikyti sunkumus.
Registracija: https://bit.ly/3ujmlx2
Kiti renginiai

„Pasitikėjimas pradėjus dirbti sau: kūrybiškas problemų sprendimas”
Misija (ne)įmanoma: „kaip įsitvirtinti prekės ženklams klaipėdos rinkoje?" Nežiūrint į sunkumus, kuriuos p...

„Lėtasis turizmas ir lėtasis kėliavimas”
Misija (ne)įmanoma: „kaip įsitvirtinti prekės ženklams klaipėdos rinkoje?" Nežiūrint į sunkumus, kuriuos p...

„Kaip „parduoti“ savo patirtį ir asmenybę vizualiniais komunikacijos įrankiais?”
Misija (ne)įmanoma: „kaip įsitvirtinti prekės ženklams klaipėdos rinkoje?" Nežiūrint į sunkumus, kuriuos p...